Bakkers, slagers, groente-, vis-, kaas-, land-, boerderijwinkels en meer…

Het online verhaal van Slagerij Snel

Shopforce helpt klanten online goed te bedienen en tijd en geld te besparen

Slagerij Snel uit het dorpje Limmen is in samenwerking met Shopforce gegroeid naar een online omzet van gemiddeld € 10.000,- per maand en de online omzet neemt jaarlijks toe. De verhouding afhaal/bezorgen is ongeveer 50/50. 

Webshop Slagerij Snel

Het online verhaal van Echte Bakker Groot Koerkamp

Het is fijn dat er een partner is die ontlast en consumenten helpt om snel en gemakkelijk hun doel te bereiken

De webshop van Echte Bakker Groot Koerkamp uit Genemuiden is gekoppeld aan de webshops van andere versondernemers en wordt sinds februari 2021 onder de aandacht gebracht via www.dorpsplein-genemuiden.nl. De online omzet groeit maandelijks en is momenteel zo’n € 5.000,- per maand. De verhouding afhalen/bezorgen is 80/20. 

Webshop Echte Bakker Groot Koerkamp

Het online verhaal van Slagerij Bruintjes

Inmiddels komt 10% van de omzet online binnen door het gemak voor de consument

Slagerij Bruintjes trekt in het bijzonder nieuwe klanten via de webshop De Groentemannen op www.dorpsplein-zwartsluis.nl die direct producten uit de webshop van Slagerij Bruintjes mee bestellen. 

Webshop Slagerij Dick Bruintjes 

Het online verhaal van Banketbakkerij Ekkelenkamp

Shopforce neemt je mee in de digitale mogelijkheden voor de bakkerij. We blijven online groeien.

Een ander mooi voorbeeld voor het Digitale Dorpsplein® concept is Banketbakker Roy Ekkelenkamp. Vergeleken met de tijd dat deze banketbakker een single webshop had is de online omzet 1000% gegroeid. Mede door de verkoop van het assortiment via www.dorpsplein-zwartsluis.nl en de online marketingcommunicatie daaromtrent, dat naast nieuwe klanten ook tot extra winkelbezoek leidt, kan Roy investeren in vernieuwing van de winkel en opent hij een chocolaterie. Lees hier het interview van Platform De Nieuwe Winkelstraat met Roy Ekkelenkamp.

Webshop Banketbakkerij Ekkelenkamp

Het online verhaal van De Groentemannen

Shopforce plaatst elke week de aanbiedingen online, waardoor klanten één totaalbeleving ervaren: online én offline in de winkel.

De Groentemannen fungeren namens de verswinkels als bezorgpartij bij gecombineerde bestellingen. De online omzet is bij De Groentemannen 3300% gestegen sinds de webshop actief is op www.dorpsplein-zwartsluis.nl en via Facebook en Instagram consequent onder de aandacht wordt gebracht. 

Webshop De Groentemannen