Platform

Software as a Service (Saas)

Het schaalbare en flexibele Shopforce e-commerce platform wordt als “Software as a Service” aangeboden. Dit betekent dat jezelf niet technisch hoeft te zijn of een programmeur in hoeft te schakelen om updates door te voeren of apart moet betalen voor de hosting.

Elke ondernemer betaalt Shopforce een redelijke commissie per bestelling of reservering en ontvangt daarvoor een kant-en-klare gebruiksvriendelijke webshop inclusief technisch beheer, hosting, updates en support. Elke webshop kan gepubliceerd worden op een Digitaal Dorpsplein en/of landelijke portalen. Koppelingen met bijvoorbeeld betaalsystemen zijn automatisch in de software inbegrepen. Shopforce richt zich blijvend op innovatie van de software.

Het platform is volledig toegesneden op de praktijk van lokale vers en horeca ondernemers en voorziet onder andere in de volgende functionaliteit:

  • Elke webshop, Digitaal Dorpsplein of landelijk portaal is als App op het startscherm van mobiele apparaten te gebruiken door consumenten
  • Chat app om online bestellingen op te ontvangen (naast per e-mail) en laagdrempelig te communiceren met support medewerkers
  • Bonnenprinter voor eenvoudige verwerking in de keuken van fastfood bestellingen
  • Verbinden van webshops van ondernemers (lokaal netwerk), zodat consumenten in één keer online kunnen bestellen en betalen bij meerdere lokale aanbieders tegelijk
  • Fototaartfunctionaliteit (bakkers), online garderobenummering voor kerst (slagers, bakkers), borg, voorraadbeheer verhuurartikelen, productielijsten etc.

Koppelingen

Het Shopforce platform heeft koppelingen met systemen van derden, zoals (duurzame) logistieke dienstverleners als fietskoeriers en leveranciers van klantloyaliteitssystemen. Geïntegreerde informatie- en communicatietechnologie is noodzakelijk om vraag en aanbod succesvol bij elkaar te brengen en betrokken eindklanten te creëren.